Skip to main content
Rojters

ROJTERS ISPRAVIO GREŠKU POSLE POLA SATA: Prvo "izručili" Haradinaja Srbiji, pa se potom ispravili

Foto: Reuters/Printscreen
Prvo su javili pod oznakom hitno da je sud u francuskom gradu Kolmaru odlučio da lidera OVK Ramuša Haradinaja izruči Srbiji

Britanska agencija Rojters pogrešno je danas javila pod oznakom hitno da je sud u francuskom gradu Kolmaru odlučio da lidera OVK Ramuša Haradinaja izruči Srbiji, koja ga potražuje zbog zločina nad Srbima. 

Rojters je, doduše prvi od stranih agencija, emitovao taj "fleš" 10 minuta od početka zasedanja suda, u 9.00 sati, a potom i celu informaciju da će Haradinaj biti izručen Srbiji, da bi nakon nekoliko minuta usledila ispravka.

Edi Rama slavi koljače Srba: Ponosan sam na OVK, Ramuš je naš pobednik!

Sud u Kolmaru je, inače, odlučio da Haradinaja ne izruči Srbiji.

Ispravljenu dužu verziju vesti, britanska agencija je emitovala tek u 9.35.

 

Pročitajte i:

+ Pošalji komentar 0 Pogledaj sve komentare

SD svet

SD kosovo

SD info

SD hronika

SD sirija

SD naoružanje

SD region

SD vojvodina

SD beograd

SD društvo

SD drug nije meta

Vremenska prognoza
Clear sky
32 Beograd