03.04.2016. 18:20
Piše:
Srbija Danas
Branko Vučićević
Branko Vučićević / Izvor: MN Press

Ekonom crno-belih Branko Vučićević Gavran otkrio najzanimljivije detalje iz svog posla.

Ne mogu da igraju ili da treniraju goli. Ovom rečenicom, Branko Vučićević Gavran, započeo je intervju za TV Partizan. Sada već legendarni ekonom crno-belih, ubrzo će da ode u penziju, a u razgovoru je otkrio brojne zanimljive detalje vezane za svoj posao u protekle tri decenije.

- Po profesiji sam viši medicinski tehničar, volontirao sam 11 godina, a kada se otvorilo mesto za ekonoma, prihvatio sam i nisam se pokajao - koji je posao učio od svog prethodnika Ćamila Asanija.

- Nekada je sve bilo mnogo skromnije, možete da pitate starije igrače, na primer Mocu Vukotića, Nikicu Klinčarskog... Imali su dve garniture dresova, i teraj celo prvenstvo. Nekada je bio san da igrač dobije dres, a da ne pričamo o gledaocima. A sada je haos. Najgore je kada se proslavljaju titule, to je stampedo... U opasnosti su i životi, a ne oprema.

E, OVO JOŠ NISMO VIDELI! Ludački način da se proslavi pogodak (VIDEO)

OBJASNILI SU I ZAŠTO: Ovom klubu NIJE POTREBAN Ibrahimović

Popularni Gavran je otkrio i šta je najteže...

- To izvoljevanje igrača. To je toliko razmaženo. A i ti stručnjaci, treneri, namnožilo ih se. Znate, ima previše tog osoblja, nije predviđeno ugovorom sa tehničkim sponzorom robe za toliko ljudi. Onda se sponzori čude da li je moguće da je potrebno toliko ljudi da se obuče. A i često se menjaju treneri. Veliki je rashod i da vodimo računa, sve bi nestalo za tri meseca. Zbog toga, mi ekonomi važimo za velike namćore. Ne da Gavran, ne da Stole u Zvezdi (ekonom crveno-belih), mučenik...

Vučićević je objasnio i "misteriju" sa bojom dresova.

- Ljudima su obično najdraži crno-beli, ali su meni dragi bili beli. Šorts je bio crni, a štucne bele ili crne. Ovaj crno-beli dres sudije tretiraju kao beli jer su leđa bela. Protiv mnogo timova ne možemo da igramo u našim standardnim dresovima, pa smo često crni. Čak im smetaju i sivi. Sa novim tehničkim sponzorom moraćemo da nađemo rešenje, recimo neke pastelne boje.

Bilo je priče i o loptama.

- Kada padne lopta na tribine, kao da je palo suvo zlato. Ne vraća niko lopte, meni treba 100 lopti za te utakmice. Po zakonu verovatnoće, kada se timovi brane lopte idu na tribine. Na jednom derbiju rekord je bio 24 lopte, na drugom 21, a na poslednjem smo loše prošli rezultatski, ali sa loptama dobro, samo devet. Desilo se i da smo ostali bez lopti. Kada smo igrali sa Lidsom, bili smo domaćini u Herenvenu. Morao sam lopte da nosim odavde. Nosio sam 35 lopti, a vratio sam prazan džak. Da je trajala utakmica još dva-tri minuta ostali bismo bez lopti. Kad su navijači Lidsa videli da naši navijači, gastarbajteri ne vraćaju lopte i oni su počeli da uzimaju - objasnio je Vučićević za koga je najlepši dres koji je nosila generacija 64/65

- Gube zimske jakne, trenerke, čarape, zaborave i torbe... - za kraj poentirao Branko Vučićević.