Пише:
Србија Данас
Eva Ras
Ева Рас

Глумица потресена након "Феста"...

Премијера филма "Овуда ће проћи пут" ауторке Нине Огњановић одржана је у понедељак на Фесту, а о њему се и даље прича.

Радња је смештена у одсечено, заборављено село близу ког ће ускоро бити изграђен аутопут. У село, осим аутопута, стиже и странац. Мештани, пуни неповерења и страха према промени коју пут доноси, сумњају да и странац има неке везе са тим и да скрива своје праве намере. Неколико неспоразума и лажи је довољно да нетрпељивост мештана према странцу прерасте у отворени сукоб, а Јана, девојка из села која се заљубила у странца, схвата да је она једина која може да га спаси од опасности која се над њим надвила. Улоге у филму тумаче Јана Бјелица, Златан Видовић, Владимир Максимовић, Нинослав Ћулум, Светозар Цветковић, Бранислава Стефановић, Игор Филиповић, Павле Чемерикић, Марта Богосављевић и Демијан Костић.

Смиља из серије "Вера" КЋЕРКА је познатог српског глумачког пара! Због родитељске славе 'убацивала себе у МРАК'

Љубав према ИСТОМ МУШКАРЦУ није угрозила пријатељство Слободе и Милене, а ево ЗАШТО су заједно напустиле Србију

"НЕМАМ ЈА ТУ ШТА ДА СЕ МЕШАМ..." Милица Павловић открила јавности непознат детаљ о сестрама Мићаловић

The referenced media source is missing and needs to be re-embedded.

Глумица Ева Рас је поводом своје улоге у филму рекла:

- Нина је снимала филм на Старој планини у месту званом Топли До. Због избора локације ми је било веома напорно, али сам доказала себи да могу и са овим изазовом да се изборим. Није често да у овим годинама добијете тако захтеву улогу, али сам све урадила како сам могла и како треба.

Сада се након првих критика филма обратила отвореним писмом на свом Фејсбуку које вам преносимо у целости.

- Мислила сам да ме више ништа не може уздрмати, али од два шамара што су ми лупили на ФЕСТ23 још се тетурам, челници су поново имали потребу да на мени вежбају строгоћу и да бабу, од 82 године и 59 дана, жестоко вређају као да није многим одличјима одликована глумица наше кинематографије и учесница улогом у такмичарском филму "Овуда ће проћи пут", који је већ награђен на страном фестивалу. Успели су да ми поремете равнотежу што не значи да не пратим и даље шта се збива и да нисам видела рецензију тобожњег филмског критичара господина Милоша Дашића који је у критику уплео дневно политичка дешавања, која тешко да могу имати везу са филмом младе редитељке Нине Огњановић.

Господина Милоша Дашића је ремек-дело навело да мисли о будаластом Ћу-Ф-ти и њему сличним креатурама огавне опозиције који не умеју ни да се цивилизовано понашају, а камоли да штите екологију. Будите сигурни, господине Милоше Дашићу да је на Старој планини где смо снимали филм, и коров чудесно лепа биљка, бујна са најзеленијим листовима, два метра висока, да је земља црвена као ране трешње јер им је свеједно што је литијум под земљом, верујем да не би марили ни да га изваде на светост дана - написала је глумица