fbpx
Skip to main content
Tužan čovek, ilustracija

Lekari ne mogu da mu pomognu: Stojadin (56) ima ŽIVE RANE po telu zbog NATO bombi

Foto: Profimedia/ilustracija
Vranjancu Stojadinu Stošiću (56) već 19 godina po telu izlaze čudni plikovi i ospe, zato što je posle NATO bombardovanja na brdu Pljačkovica zajedno sa kolegama iz gradskog “Vodovoda” došao u kontakt sa osiromašenim uranijumom. Osam njegovih kolega u međuvremenu je umrlo od karcionoma pluća i debelog creva, jedino je i on dalje živ.

Slobodan kaže da zbog otrova iz NATO bombi trpi strašne posledice po zdravlje.

Danas je Sveti Luka: Narodno verovanje kaže da jednu stvar nikako ne te treba raditi, a ako se poklonite moštima sveca, OČEKUJE vas čudo

Po telu su mu se pojavile žive rane, a i danas mu izlaze ospe, plikovi i alergije koje izazivaju nesnosne bolove i svrab. Lekari ne mogu da mu pomognu, jer se nikad u praksi nisu susretali sa takvim promenama na koži.

Bolnica
Foto: Profimedia/ilustracija

- Odmah posle bombardovanja, mene i još osam kolega iz “Vodovoda” poslali su na brdo Pljačkovicu kod Vranja da čistimo teren. Proveli smo tamo 25 dana i kada sam se vratio, po telu su počeli da mi izlaze strašni plikovi i ospe koji su nesnosno boleli i svrbeli. Od njih su mi ostajale žive rane po telu. Odmah sam otišao kod lekara, ali niko nije znao ni da mi kaže zašto mi to izlazi, a kamoli da mi pronađe lek - kaže Stojadin i dodaje da je tek pre nekoliko godina saznao da su promene na koži nastale zbog osiromašenog uranijuma:

- Kolege koje su bile sa mnom na Pljačkovici počele su da umiru jedan po jedan, svi od karcinoma. Na kraju, od nas devetorice, samo sam ja ostao živ. U međuvremenu su utvrdili i da su plikovi, koji mi izlaze po telu, posledica kontakta sa osiromašenim uranijumom iz NATO bombi. Međutim, lek mi još uvek niko nije našao. Ni u Vranju, ni u Beogradu ni u Institutu Vinča, gde sam bio na ispitivanjima.

"Nalazili smo crknute kokoške u dvorištu, a deca su se razbolela. Otišli smo u manastir i upoznali OCA GAVRILA"

Stojadin kaže da, iako se navikao da živi sa svojim zdravstvenim problemom, i dalje trpi posledice.

- Najgore je leti, kada grane Sunce. Tada su plikovi i ospe aktiviraju, buknu, i onda hoću da iskočim iz kože zbog bolova i svraba. Zato i po najvećoj vrućini moram da nosim rukave. Kada se plikovi smire, ostanu mi tamni grudvičasti podlivi na usnama i ospe po stomaku. Sad je i organizam počeo da mi slabi, imam problema i sa plućima i bojim se da je i to posledica zračenja iz NATO bombi kojima sam bio izložen - kaže Stošić.

Pratite nas na našem instagramu SrbijaDanas.

 

Pročitajte i:

+ Pošalji komentar 0 Pogledaj sve komentare

SD društvo

SD kosovo

SD info

SD hronika

SD svet

SD sirija

SD naoružanje

SD region

SD vojvodina

SD srpska istorija

SD beograd

SD drug nije meta

Vremenska prognoza
Pretežno oblačno
3 Beograd