clear sky
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

BEBA ROĐENA NA NEBU IZNAD ATLANTIKA: Porodilja imala mnogo sreće, nesvakidašnji prizor tokom 11-časovnog leta (FOTO)

01.02.2022. 22:57
Piše:
Srbija Danas

Avion je leteo od Gane prema SAD

Ova beba je rođena na nebu. Putnica "Junajted erlajnsa" bila je visoko iznad Atlantskog okeana, šest sati u 11-časovnom letu od Gane do Virdžinije, u nedelju kada je imala porođaj.

ARHEOLOZI PODIGLI JAVNOST NA NOGE: Iskopani hram je bio posvećen drevnoj boginji RATA, OVO su našli u njemu (VIDEO)

MUDAR POTEZ PUTINA! RUSIJA BESPLATNO DELI ZEMLJU: Svaki građanin dobija hektar na Arktiku, OVO je cilj

NAUČNICI OTKRILI TAJNE PROSTORIJE MANASTIRA: Ono što su videli potpuno ih je iznenadilo, vekovima je bilo tu! (VIDEO)

- Spavala sam, mislila da sanjam kada sam čula stenjanje. Ustala sam sa svog sedišta i videla nekog na podu aviona. Medicinska sestra je bila nad njom - rekla je stanovnica Los Anđelesa i putnica Tiani Voren za CNN o porođaju žene tokom leta.

- Pomislio sam: O Bože, znam da se neće poroditi u ovom avionu. Doslovno sam brojala njene kontrakcije - u razmaku od sedam do 10 minuta. Bila sam kao poludela. O Bože.

Porođaj u avionu / Izvor: Foto: Instagram/Printscreen/Tiani Warren

Žena koja nije identifikovana, ali je stanovnica Njujorka poreklom iz Gane, prema Vorenovoj, se na sreću našla u dobrim rukama: doktor i tri medicinske sestre neonatalne intenzivne nege su se slučajno našli na letu.

Budućoj mami je doneta infuzija i medicinski radnici su se bacili na posao, ali je situacija ipak bila napeta. Let je naišao na turbulencije i žena je "stenjala i vikala" otprilike dva i po sata dok se porađala na podu aviona pored izlaza za slučaj opasnosti.

Porođaj u avionu / Izvor: Foto: Instagram/Printscreen/Tiani Warren

- Tad sam počela da se molim za nju naglas dok je počela da gura. Ona je plakala. Pre nego što ste to shvatili, beba je ugledala svetlost dana - rekla je Voren, koja je potom na Instagramu objavila svoje iskustvo.

- Bukvalno sam bila svedok žene koja se porađala u avionu - napisala je ona na Instagramu.

- Pod stresom sam, uzbuđena sam. Umorna sam. Beba je dečak. Prelep je. U početku je bilo malo strašno, ali Bog je dobar. Ovo je nestvarno. Trenutno sam u šoku. Ovo je ludo.

Porođaj u avionu / Izvor: Foto: Instagram/Printscreen/Tiani Warren

Na kraju, dete je izašlo i podrignulo, potom je majka očišćena i vraćena na svoje sedište dok avion nije sleteo. Bolničari na aerodromu dočekali su let po dolasku u SAD u ranim jutarnjim satima.

- Naša ekipa je bila neverovatna - saopštio je Junajted u izjavi za CNN.

Porođaj u avionu / Izvor: Foto: Instagram/Printscreen/Tiani Warren

- Reagovali su brzo, pomogli medicinskim radnicima na letu i osigurali da svi ostanu bezbedni tokom leta. I bili smo posebno oduševljeni kada smo videli kako avion sleće sa jednim novim, posebno lepim bićem u avionu. Ovo dete je drugo koje je rođeno tokom leta ove godine, piše New York Post.