clear sky
28°C
01.06.2024.
Beograd
eur
117.1015
usd
108.2069
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Pokazao povezanost sa Bogom! Takmičar na "Pesmi za Evroviziju" poslao snažnu poruku jednim gestom

02.03.2023. 21:24
Piše:
Srbija Danas
Eegor
Eegor / Izvor: Srbija Danas/Milana Pavković

Izvođači se potrudili da pripreme nastupe do najsitnijeg detalja i da oduševe publiku!

Večeras se održava drugo polufinalno veče takmičenja "Pesma za Evroviziju". Večeras će se 16 grupa boriti za prolazak u finale. 

Kao i sinoć, i u drugoj polufinalnoj večeri će program voditi Dragana Kosjerina i Milan Marić, a iz grin ruma uključivaće se Kristina Radenković i Stefan Popović, koji će publici preneti atmosferu među takmičarima.

Izvođači su već pristigli na RTS, a ekipa portala Srbija Danas nalazi se na licu mesta i razgovara sa njima pred pojavljivanje na velikoj sceni. 

Većeras će se ovih 16 takmičara boriti u drugom polufinalu "Pesme za Evroviziju" - Ovo je spisak nastupa!

Većeras će se ovih 16 takmičara boriti u drugom polufinalu "Pesme za Evroviziju" - Ovo je spisak nastupa!

"O tome ćemo pričati na sudu!" Prvo javno obraćanje Marije Šerifović povodom 'Afere mito'!

"O tome ćemo pričati na sudu!" Prvo javno obraćanje Marije Šerifović povodom 'Afere mito'!

"JOŠ JEDAN DOKAZ DA JE SVE NAMEŠTENO!" Prvo oglašavanje Save Perovića nakon ELIMINACIJE sa "Pesme za Evroviziju"

"JOŠ JEDAN DOKAZ DA JE SVE NAMEŠTENO!" Prvo oglašavanje Save Perovića nakon ELIMINACIJE sa "Pesme za Evroviziju"

Među prvima se pojavio Eegor, koji će se publici predstaviti sa pesmom "Starac dana". Zanimljivo je da ja pozirao pred fotoreporterima i držao palac i domali prst spojen, dok su ostali prsti bili podignuti. Ovaj gest ima dublju poruku.

 Obično se ovaj postupak koristi za označavanje nečega što je vrlo važno ili vredno, ili za izražavanje poštovanja prema nekome ili nečemu.

Eegor
Eegor / Izvor: Srbija Danas/Milana Pavković

Na primer, u hinduističkoj tradiciji, ovaj gest se koristi kao ritual koji predstavlja univerzalnu svest i povezanost sa svime što postoji. U nekim drugim kulturama, ovaj postupak se koristi kao znak poštovanja prema nekom učitelju ili verskom vođi.

U modernom kontekstu, ovaj postupak se ponekad koristi kao znak odobravanja, posebno u hip hop kulturi, gde se često koristi kao pozdrav ili gest za prikazivanje snage i moći. Međutim, važno je napomenuti da se gestovi i simboli mogu različito tumačiti u zavisnosti od konteksta i kulture, stoga je važno uzeti u obzir kontekst i kulturne razlike pre nego što se nešto interpretira.

Ovaj potez prstima se naziva "mudra palac i kažiprst" ili "mudra Pinch Prstiju". Mudre su ritualni gestovi koje se često koriste u hinduističkoj i budističkoj praksi, a ovaj specifični potez prstima često se koristi kao mudra za koncentraciju i povezivanje sa univerzalnom svešću. Međutim, ovaj gest se može tumačiti na različite načine u različitim kontekstima i kulturama.

Na nekim ikonama Isus Hrist se prikazuje kako pokazuje mudru palac i kažiprst. Ova mudra se obično interpretira kao simbolizacija Isusove božanske prirode i jedinstva s Bogom Ocem. Takođe se ponekad tumači kao simbolizacija Isusove mudrosti i učenja, budući da se mudre često koriste u hinduističkoj i budističkoj tradiciji za meditaciju i koncentraciju.

Važno je napomenuti da su ikone slike koje se koriste u hršćanstvu i da se prikazuju različiti aspekti hršćanske vere. Interpretacija gesta koji Isus pokazuje na ikonama može varirati zavisno od konkretne ikone i tumačenja različitih hršćanskih tradicija.