clear sky

D. Ješić
Dejan Radonjić, trener Crvene zvezde
Dejan Radonjić, trener Crvene zvezde / Izvor: Foto: MN Press

Nemamo obavezu, ali želju imamo. S tom motivacijom i krećemo na put, istakao je trener crveno-belih pred meč petog kola Evrolige protiv Laboral Kuće.

Putovanja po Evropi, pre svega presedanja iz aviona u avion, neretko i "dodatak" u autobusu, čini se, mnogo više opterećuje košarkaše Crvene zvezde nego sam posao zbog kojeg putuju. Eto, sada crveno-bele očekuje najmanje osam sati puta do Vitorije gde u petom kolu Evrolige igraju protiv, u ovom takmičenju, na domaćem parketu neporažene Laboral Kuće.

Put Deja Radonjića i ekipe do Vitorije počinje u četiri ujutru. Ukrcavanje na let za Frankfurt je pre šest. Poletanje je u 6:35. U gradu na Majni je presedanje u avion za Bilbao, da bi resto proveli u autobusu do konačnog odredišta.

- Pokušavamo da čuvamo energiju na putovanjima - kaže Nemanja Dangubić i dodaje:

EVROLIGA 5. kolo:

GRUPA D

Neptunas - Valensija (18:00)

Laboral Kuća - Crvena zvezda (20:30)

Olimpijakos - Galatasaraj (20:45)

- Kako ubijamo vreme je individualna stvar. Neko spava. I na aerodromu. Neko čita, neko je na internetu, ali sve u cilju očuvanja energije.

U priču se nadovezao i trener Dejan Radonjić rekavši da su putovanja sada već stvar rutine i da postoje odrađena pravila ponašanja. Pre svega u zavisnosti od vremena kada se leti.

- Sve je pod kontrolom, a dosta zavisi i kada letimo. Da li jutarnjim i večernjim letovima.

Konačno, u izjednačenoj grupi gde je jedino Olimpijakos siguran jedan brejk bi crveno-belim odškrinuo vrata druge faze. No, nema obaveze...

- Nemamo obavezu, ali želju imamo. S tom motivacijom i krećemo na put. Da probamo da iznenadimo Laboral Kuću. Igrama do sada smo podgrejali nadu, ali mi i dalje znamo koliko je u ovakvoj grupi vredna svaka pobeda - rekao je Dejo dodavši:

- Španci su u odnosu na prošlu sezonu drastično promenili tim. Ostavili su bazu s odličnim igračima i nadogradili je iskustvom, kvalitetom i potencijalom. Iz NBA su direktno doveli dvojicu. Huertel je najtraženiji plej Evrope. Sada je tu i Saša Vujačić što sve pokazuje da aspiracije žele da pretoče u ispunjenje cilja.

Laboral Kuća je u poslednjem kolu Endesa lige izgubila na Kanarima, no, prema rečima trenera Zvezde to ne sme da bude reper. Ono što ne brine je odlično zdravstveno stanje, ali i činjenica da su se u Solnoku "probudili" Čarls Dženkins, pa i Nemanja Dangubić. Meč u Vitoriji na programu je u četvrtak u 20:30.